ACTE EN RECORD DE LA TERESA DURAN

Com molts de vosaltres ja deveu saber, fa pocs dies ens va deixar la Teresa Duran Marriera, mestra cofundadora de l’escola Jungfrau, a l’edat de 81 anys. La Teresa formava part d’aquell col·lectiu de mestres que, en plena època franquista, lluitaren per democratitzar l’escola i per a la recuperació de la nostra llengua, cultura i identitat.

Les persones que vàrem compartir amb ella la tasca docent i els mateixos valors, hem pensat fer un senzill acte per recordar-la, al que convidem a participar a tothom que se senti cridat a assistir-hi.

L’acte en record de la Teresa es farà a l’escola Jungfrau, el dia 19 d’abril, a 2/4 de 8 del vespre.

En un moment de l’acte donarem veu a aquelles persones que de forma espontània vulgueu expressar en públic els vostres pensaments i vivències en relació a la Teresa. Us animem a participar-hi.